Διευκρίνιση για το email μου…

Το Internet είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, εντυπωσιακό, ώρες-ώρες σχεδόν μαγικό. Εγώ όμως θεωρώ πρωταρχική και καθοριστική τη ζωή, τη δράση και την αδιαμεσολάβητη επαφή πριν και έξω από το Internet. Επιπλέον ένα από τα εγγενή χαρακτηριστικά του Internet είναι ότι –καλώς ή κακώς– καθένας μπορεί να εμφανίζεται σε αυτό ανώνυμα ή ψευδώνυμα και να δηλώνει ό,τι ταυτότητα θέλει, χωρίς να είναι εύκολο να ταυτοποιηθεί ποιος πραγματικά είναι.

Δεν υπάρχει ούτε ίχνος υποτίμησης προς οποιονδήποτε μου έχει γράψει κάτι στο email μου ή στο blog, διαβάζω κάθε μήνυμα με μεγάλη προσοχή, όμως δεν είναι στις επιδιώξεις μου να ξεκινήσω –ειδικά στους πονηρούς καιρούς που ζούμε– γνωριμίες και συναναστροφές μέσω email ή σχολίων, με οποιονδήποτε άγνωστο.

Προς το παρόν τοποθετούμαι δημόσια με τις αναρτήσεις μου στο blog μου (για όποιον ενδιαφέρεται για το τι λέω) και απαντώ-επικοινωνώ προσωπικά μόνο με ανθρώπους που ήδη γνωρίζω. Από εκεί και πέρα η ζωή, οι αγώνες, τα ενδιαφέροντα, οι παρέες προφανώς θα φέρνουν στον καθένα μας συνεχώς νέες γνωριμίες, συναναστροφές και σχέσεις…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.